poniedziałek, 22 lipca 2013

ważne !

Miśki moje kochane !
Od dzisiaj przez dwa tygodnie zbieram wiśnie. Od ósmej rano do szóstej/siódmej wieczorem i później jestem strasznie zmęczona. Przez to możliwe, że rozdział pojawi się dopiero jakoś około szóstego sierpnia. :c
Jeśli wcześniej znajdę wolną chwilę to postaram się coś napisać, ale jeśli mam być szczera to wątpię, że mi się uda :'c
Przepraszam i mam nadzieję, że mnie zrozumiecie :)
Jakby to powiedziała moją była pani od polskiego: "ja nie jestem maszyną" xd

Do napisania. Kocham Was <3

5 komentarzy:

  1. ROZUMIEM ♥ WCALE Z TOBĄ NIE ZBIERAM WIŚNI, NIEEE :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że rozumiemy :) Miłego zbierania, myśl o dalszych rozdziałach, a my cierpliwie czekamy. :) Do napisania.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiemy ♥. I będziemy czekać cierpliwie na kolejny rozdział.:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć i czołem !
    Zapraszamy na drugi odcinek naszego opowiadania ;D
    http://www.diespannungsteigt.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do "Versatile Blogger" :D Więcej informacji znajdziesz : http://what-do-you-thing-of-him.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger-zostaam.html


    Ps. Miłego zbierania wiśni!! :D

    OdpowiedzUsuń