poniedziałek, 1 kwietnia 2013

WAŻNE !

JEST MI STRASZNIE PRZYKRO, ALE JESTEM ZMUSZONA ZAKOŃCZYĆ TO OPOWIADANIE! NIE MAM POMYSŁÓW NA DALSZE ROZDZIAŁY ;______; POZA TYM TERAZ MUSZĘ SIĘ PRZYGOTOWYWAĆ DO TESTÓW ;C
BARDZO WAS KOCHAM I MAM NADZIEJĘ, ZE MNIE ZROZUMIECIE <3 JEŚLI BĘDĘ MIAŁA JAKĄŚ CHWILĘ WOLNĄ, W CO SZCZERZE WĄTPIĘ, TO COŚ NAPISZĘ. ALE SZANSE NA TO SĄ NAPRAWDĘ ZNIKOME ;CC
NO I SIE KUŹWA POPŁAKAŁAM ;CCC

DZIĘKUJĘ ZA TE WSZYSTKIE KOMENTARZE, I ZA TO ZE CZYTAŁYŚCIE TO OPOWIADANIE ;3
NAWET NIE WIECIE JAK WAS KOCHAM ;*

NA POŻEGNANIE ŁAPIE KILKA GIFÓW <3














I JESZZE JEDNO; PRIMA APRILIS <333 LOVE YOU ;***

10 komentarzy:

  1. O MÓJ BOŻE ... ale mi stracha napędziłaś O.o
    too moje ulubione opowiadanie , chyba bym nie przeżyła jak byś to zostawiła :D

    PS : zapraszam do mnie , co prawda to nie opowiadanie bo nie mam takich umiejętności ale zawsze coś http://wiecej-niz-myslisz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ty mendo.! na prawdę uwierzyłam.! xd
    zacytuję poprzedniczkę, ale mi stracha napędziłaś.! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuuu .. Nie strasz . ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Weź mnie kuźwa nie strasz więcej !!!! :D to jest moje ulubione opowiadanie <33 i dodawaj jak najszybciej kolejne rozdziały ;****

    OdpowiedzUsuń
  5. ALE TY JESTEŚ GŁUPIA!!! ALE WIEDZIAŁAM, ŻE COŚ NIE GRA, BO TY I PRZYGOTOWYWANIE SIĘ DO TESTÓW? :D
    NIE MYŚL TAK NAD INRTYGAMI, TYLKO DODAWAJ ROZDZIAŁ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O mój boże ... ;ooo
    Nie wiem co napisać. Jestes genialna :D
    <3 Matko kochana... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG OOO.OOO
    Właśnie przeżyłam zawał!
    Kobieto weź sobie tak nie żartuj ze mnie xddd
    Nawet nie wiesz jak się cieszę, że to tylko żart *.*
    Znaleźć drugie tak wspaniałe opowiadanie to cud !
    Nawet się nie waż tego kończyć, bo cię ziemniakiem zatłukę!
    Kocham tego bloga *___*
    Dawaj szybko następny rozdział <33
    Tak, to rozkaz ;DD

    Miśka <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja pierdole, jeblam na zawal

    OdpowiedzUsuń
  9. Człowieku, ja tu już umierałam ! Nie przeżyłam bym, czytam twój blog od zawsze, od 1 rozdziału, pomimo tego że dopiero teraz założyłam konto na gmailu. Więc będę częściej komentować, ale wiedz że czytałam i czytać będę! xd zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń